שירותים/שירות טכני ותמיכה
03-9271711

שירות טכני ותמיכה

SHERUT2_697X243

פולימיל הינה הנציגה ויבואן הרישמי של המערכות הנמכרות על ידה.

השירות ניתן באמצעות צוות טכני של מפתחים וטכנאים, עובדי פולימיל, ולא באמצעות חברת שירות חיצונית. אנשי הצוות הטכני הוכשרו על ידי יצרני המערכות והינם ותיקים ומנוסים במתן שירות למערכות אלו.

שירות לאחר מכירת מערכות וציוד כולל:

  • סיוע בהתאמת המערכת בתפעול ראשוני
  • סיוע בפיתוח ייעודי של רכיבי תוכנה והתאמת רכיבי חומרה ייעודיים עבור דרישות הפרויקט (ראה: מערכת בהתאמה אישית)
  • ליווי המערכת בשלבי פיתוח (אם ישנם) עד הטמעה מלאה של המערכת בארגון
  • התקנה של המערכת באתר הלקוח
  • הדרכה של מפעילים / מפתחים והדרכות חוזרות במידת הצורך
  • מתן שירותי תמיכה
  • מתן שירותי תחזוקה בתקופת האחריות באתר הלקוח
  • מתן שירותי תחזוקה לאחר תקופת האחריות באתר הלקוח או במעבדה, על בסיס התקשרות שנתית או לפי קריאה – לבחירת לקוח
  • מכירה של ציוד מתכלה וציוד נלווה למערך הפקת הכרטיסים
  • שידרוג המערכת והתאמתה לסביבות עבודה חדשות ו/או צרכים משתנים

השירות ניתן באתר הלקוח בכל הארץ.

פתיחת קריאות שירות באמצעות מוקד שירות המספק מענה מיידי בכל שעות העבודה (03-9225549) 

פולימיל מחוייבת למתן שירות מקצועי ואיכותי לכל לקוחותיה!