Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פנייה לקבלת שירות

אם יש לך שאלות על השימוש במוצר או תקלה,
כאן אפשר לפנות אלינו כדי לקבל תמיכה ושירות טכני.
כדאי לתת לנו כמה שיותר פרטים וגם את המספר הסידורי של המוצר.

איפה נמצא המכשיר?
אל מי לחזור?
איש קשר נוסף?
מתי עדיף להיות בקשר?
מתי עדיף להיות בקשר?

כדי שפנייה תטופל מהר חשוב לעדכן את המספר הסידורי של המדפסת/המכונה.
שם המוצר, הדגם והמספר הסידורי מופיעים על מדבקה בחלק הפנימי או החיצוני של המדפסת/המכונה.
ליד המספר הסידורי יופיעו בדרך כלל האותיות SN.

איך אנחנו יכולים לעזור?

שאלות נפוצות

הטופס בעמוד זה מיועד לקבלת תמיכה טכנית או שירות טכני למדפסת או מכשיר אחר. 
כדי לקבל מידע על מוצרים או שירותים יוצרים איתנו קשר כאן.
מחכים לעדכון על הזמנה ששלחתם? הכי טוב לפנות לשירות הלקוחות במייל: [email protected]
פנייה בערוץ הרלוונטי תבטיח שהפנייה שלך תגיע לצוות המתאים ותטופל מהר.

המוצר עדיין באחריות או תחת חוזה שירות? צוות השירות שלנו יטפל בפנייה שלכם תוך 24 שעות בימי העבודה, ולכל היותר עד 48 שעות במקרים מיוחדים.
המוצר כבר לא באחריות? ניצור איתכם קשר כדי להסדיר את השירות.
כדי שנוכל לעזור במהירות, אל תשכחו לעדכן את המספר הסידורי של המוצר.

כדי שנוכל לטפל בפנייה שלכם מהר, תעדכנו בבקשה את המספר הסידורי (SN) של המדפסת או המכונה.
חשוב גם לוודא שפרטי הקשר שמילאתם נכונים, ולספר לנו כמה שיותר פרטים על הבקשה או התקלה. אם אפשר, תוסיפו תמונה של הודעת השגיאה או אפילו סרטון קצר שמראה את הבעיה.

ברגע שתפתחו קריאה, תקבלו מיד מייל אישור.
תוך יום עבודה אחד, ניצור איתכם קשר כדי לתאם את השירות.

אתם יכולים לבחור איך לפתוח קריאה: כאן או במוקד השירות שלנו בטלפון 03-9225549
אם כבר פניתם למוקד השירות, אין צורך לפתוח קריאה גם כאן.

המספר הסידורי הוא מזהה ייחודי של המכשיר שלכם. אפשר למצוא אותו על מדבקה בחלק האחורי של המכשיר או בפנים.
המספר הסידורי מסומן באותיות SN וכולל שילוב של ספרות ואותיות, או ספרות בלבד.